Måndag.

   2011-07-25 - 13:37:39

Trimmade klart allt igår, blev så snyggt så!
Sen kan jag inte komma på att jag gjorde nå mer alls :/
Busade lite med Janne som va över med Mattias medans mamma Thess va ute och sprang.
Just, byggde två trappsteg till Thess också, blev bra och hon blev så nöjd så..
Men sen la vi oss ganska tidigt och kollade på en film..

Idag har jag iaf dammsugit och kastat in en maskin tvätt..
Sen fick jag samtal från syster imorse, så hon och hela familjen har nyss varit här och fikat, talat lite och ungarna har badat. så trevligt att träffa dom igen, men fy tusan va ungarna har växt!!

Ska nog knalla bort till Härder med filmen jag lånade..





Ikväll ska jag äntligen iväg och klippa mig!


Kommentarer
Postat av: thess

pappa sa direkt. vilka fina trappor ni har gjort. då tog jag på mig äran...nej, skämt och sido. jag sa att det var du...=)

2011-07-26 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus