Måndag.

   2011-07-11 - 21:41:32

Ingen bra början med trimmningen idag, nya trimmern K*KA sig hela tiden så jag var så nära att ta på mig V.Hasses stampskor och stampa av den på mitten.. Men jag böt till den gamla ist, den funka bra!
Så trimmade till 3 sen orkade jag inte en minut till, svettades som en gris och armarna va helt tunga och skakiga..
Klippte sista timmen, men imorgon ska det regna så då är det bara att bege sig ut med trimmern en dag till..

Igår va första gången jag köpte mig en sallad på Statoil att ha i matlåda, ALDRIG MER!
Öppna locket och det luktade jäst gammalt vin eller nå. FyFan.
Var lagom hungrig när jag kom hem vid 4 utan att ha ätit på hela dagen..
T fixade korv stroganoff o Pasta, va så gott så!
Sen somnade jag i solstolen 20min, skönt!

Har precis kommit hem från sjön, idag igen.. ingen fisk idag heller..
Ska Duscha nu sen sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus