Onsdag.

   2011-07-20 - 21:55:06

Började dagen på jobbet med att såga ner massor av stora grenar som man nästan blir halshuggen av när man klipper gräset. RIktigt roligt var det men vi är långt ifrån klara, Älskar att göra bökiga grejer som verkligen gör skillnad! Vissa säger "karlgöra" jag säger "KUL"!

Sen till Lunch åkte vi in till Arenan och åt, gött men efterrätt blev för mycket,
höll på att somna i bilen på väg tillbaka för jag var så mätt!
Men fick en mumsig idé där inne, frysa in hallon i isbitarna så det har jag fixat idag!

När jag kom hem tittade jag lite i Halens och H&M katalogen som hade ramlat ner i postlådan idag sen började jag rensa mer på grusgården..
När Tomas kom hem åkte vi in till Mejk, handlade ett nytt spö till Zebastian eftersom hans gick av sist vi var ut.
Upp till han med det på vägen hem, vi fick en varsin STOR kram. Så söta ungar!
Ah sen fortsatte jag med grusgården och slutade nyss, men Tomas började precis och är igång än han tyckte det va roligt eftersom han aldrig gjort det förr.. Han kommer snart inse att det inte är så skoj!



Fick besked idag om att jag får semester, så på Måndag och två veckor framåt är jag ledig :)
Det ända jag har planerat är att jag vill plocka blåbär, kanske gör det i två veckor ? Vem vet..


Kommentarer
Postat av: Maria

Mumsigt det ser ut had hallonisbitar. Undrar hur jag lyckades pricka in mina "mördarveckor" på schemat just dom här två veckorna...ångrar att jag inte tog sem dom två med men men...vi hinner nog ut i blåbärsriset i alla fall. kramiz

2011-07-21 @ 05:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus