Onsdagen.

   2011-07-27 - 20:04:18

Dagen har varit varm och bra.
Började med kaffe på altanen sen solade jag en stund men blev uttråkad så gick till affären och handlade lite grejs så jag kunde baka lite.. blev ca35st halvtaskiga muffins, fula som fan men ganska goda.
Visste väl inte att man inte skulle fylla formarna helt med smet, mer på plåten än i formarna ju :( 

 Efter mitt misslyckande med bakning solade jag en sväng till innan lilla Anna kom ner på besök med hårfärgning i siktet, hjälpte henne att dra slingor, så jäkla söt i slingmössan va hon :) Och hennes sötaste mage! ^^

Sen har jag ätit lite, träffat Thess och Janne och nu vet jag inte vad jag ska göra..
Bädda till Linus kanske, han ska sova här inatt och leka med oss imorgon istället för att vara på fritids. :)


Anna på Midsommar :)
 


Kommentarer
Postat av: Angela

Hej tänkte på dig och ditt citat i headern på din blogg... denna sak kanske vore nå för dig.



klicka på länk eller kopiera o klistra in.

Kram



http://www.lindenytt.com/page/marknad/pryl/visa.asp?id=39044&ord=&sida=4&minimalinfo=

2011-07-27 @ 21:45:49
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus