Redan Onsdag..

   2011-07-13 - 06:00:17

Va en bra dag på jobbet igår, trimma halva dagen och klippte resten..
Och igår funkade trimmern som den skulle, skönt det!
Dagarna går så fort när man trimmar tycker jag, Redan Onsdag ju.

Efter jobbet åkte jag och Maria  till Örebro, först in på SkoPunkten och jag handlade ett par skor att ha på jobbet, några svarta jumpadojor med gummiband så man slipper knyta :P
Sen Gick vi in på IKEA, skulle egentligen bara ha ett anteckningsblock men kom ut med massa andra grejer och inget block ;P Men Maria hitta sin köksfläkt hon skulle ha så det va bra, därför vi åkte.
På vägen hem stannade vi till på B&W, eller Coop som det heter nu,
handlade lite bröd och  lite smågrejer och hitta ett block :)

Hade en jätte kanonig eftermiddag/kväll med Maria igår, Vilken underbar människa hon är. <3
Ska försöka planera in en shoppingrunda på Marieberg också!

Snart trampa iväg med mina nya skor :) Tror BME blir glad över att slippa se mina gamla.



Marias Hästar, Stor och Större! (Har glömt namnen på dom)
Typ Sture och knut ? ;P hehe nej, men nått sånt kanske..


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är såå glad att du följde med, hade supertrevligt. Du är en underbar människa och en fantastisk vän.

ps Thure & Aragon heter dom =)

2011-07-13 @ 06:14:25
Postat av: Bibbi

Kul att shoppa lite!Hästarna är fina.Du får prova o rida på dom Emma!Kram!

2011-07-13 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus