Semester!

   2011-07-22 - 13:48:42

Så, då har min semester börjat! :)

Varit en väldigt regnig och åskrik dag idag, inte nå trevligt alls, men det ska tydlien bli fint på em/kvällen.
Har inga planer alls för idag än så länge, Men tror Carran och Elina skulle komma ner en sväng ikväll :)

Nu ska jag snart upp till ICA och hämta mitt linne som jag böt storlek på, hoppas det passar!

Igår var vi ut med Micke och Linus på sjön, mysig tur och vi klara oss från oväder.
Så skönt att bara puttra runt och ha det gött.
Hoppas hela semestern blir så, fast tyvär ska det ju regna hela nästa vecka som det ser ut nu iaf..
Hoppas det ändrar sig..


Kommentarer
Postat av: angelica

tack Emma :) Dom andra korten är på gång :) Kram

2011-07-23 @ 11:21:19
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus