Sol!

   2011-07-31 - 10:57:23

Hade en kanon dag igår med, lite fiske men fick inge mycke alls..
Sen åkte vi ut med båten en sväng men blev inge fisk då heller men det va trevligt ändå.
Satt och tala lite skit ute på altan och hade det skoj.

Var upp och hämtade mina paket också :)
Nya gardiner, tyg till köksgardiner som jag ska sy någon regnig dag, lite armband, en mysig tröja och en
skit snygg bikini! Riktigt snygg på, så bilden jag lägger ut gör inte rätt för den.
Men vill ej lägga ut en när den sitter på :P





Väntar besök av Mor o. Far idag också :)
Ska bli kul och träffa dom nu när dom varit utomlands.

Nu ska jag lägga mig i solen och stanna där hela dagen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus