Söndag, igen...

   2011-07-17 - 21:32:35

Helgen har gått jäkligt snabbt, vet knappt vad jag gjort :/
Städat och fixat halva dagen idag, skönt när det är klart!
Sen har vi varit ute i regnet och fiskat med familjen Andersson/Berglind, blev en del fisk idag faktiskt men det va inte nå skojigt väder alls.. Plockade mig en del blåbär också som jag la i frysen tills dom ska få bli paj :)
Och imorgon ska jag sila av min saft! Hoppas den blir god!

Käkat, duschat och bäddat rent sängen så nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon.
Men ser ej fram emot en veckas jobb i regn.. Hoppas vädret vill ändra sig.


Himlen härom kvällen.

Vem Behöver en drös med massa folk ikring sig när man kan ha några riktigta vänner att dela sitt liv och funderingar med som man desuton mår toppen av. <3


Kommentarer
Postat av: thess

jag håller med dig med. <3

2011-07-17 @ 22:28:28
Postat av: Angela

Hoppas din saft blir bra. jag gjorde en omgång igår. kollade nätet noga så ja inte skulle ta fel växt. men det där gräset växer ju överallt. Roligt!



ska bli jättespännande o prova =)

Fick körsbärssaft av jens mamma igår. skitgott! =)

Ta hand om dig

2011-07-18 @ 09:14:45
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hoppas att saften blir god,och att du plockat rätt sorts blommor!=)Du har helt rätt i att riktigt riktiga vänner har man bara några st.Det är dom som acepterar/respekterar dig precis som man är/som man varit.Kram min tuss!=))

2011-07-18 @ 15:43:48
Postat av: [email protected]

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-18 @ 16:11:11
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-18 @ 16:15:45
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus