Söndagen.

   2011-07-10 - 21:40:43

En bra Söndag har gått mot sitt slut..
Har städat, tvättat och sånt kul.
Sen for vi upp till Zebastian och fira han i förskott, han fyller ju imorgon egentligen.
Va trevligt, gott fika och trevligt folk.

Efter kalaset åkte vi ut på sjön, jag Tomas och Linus..
Fiskade men bara Linus fick sig en liten gädda, men det var roligt för honom :)
Träffade även på Karin med resten av familjen ute på sjön.
Vi har nyss käkat pizza och Linus har cyklat hem, så nu ska jag bädda rent sängen och duscha sen sova.
En veckas jobb är ju framför mig igen, helgerna går fort ibland..

Mamma och Pappa var förbi med hörselkåpor med radio i till mig också, TACK! <3








Kommentarer
Postat av: Maria

Nog för att vi har lågt i tak men på bilden ser det ut som tomas inte kan stå rakt =)Kram

2011-07-12 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus