Tisdag morgon.

   2011-07-26 - 10:52:36

Vaknade en stund efter att T hade åkt till jobbet..
Gick ut på altan med mitt kaffe och såg hur sjön låg helt stilla och det va helt tyst överallt..
Känndes så fel först, brukar ej vara tyst mitt i storå..
Men tog bara några minuter innan folk började härja och lastbilarna började åka..

Ska försöka vakna lite sen ska jag ringa min kära vän Maria och vi ska ut i skogen och plocka blåbär.
Kanske hittar vi någon kantarell också, vem vet.

Igår var jag iväg och klippte mig, tog av allt som var slitet och till min förvåning så va mitt hår lockigt imorse!!
Det har det inte varit på bra länge, har ju självlockigt när det är lite kortare..
Menmen, hoppas det växer ut fort.
Efter det satt jag och tala lite skit med Tomas och Mattias, klickade hem lite kläder på H&Ms REA :)
Får man göra när man fått lön!



Gamalt kort på mig och Maria som Sara tagit.


Kommentarer
Postat av: Maria

måste du lägga ut såna gräsliga kort på mig =)

2011-07-26 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus