Tisdagen.

   2011-07-20 - 05:58:03

Gårdagen på arbetet gick fint, blev klar med röjningen och hann börja klippa en del.
Fick reda på att jag måste ta ut min semester också, hade tänkt ta det i slantar när jag slutar med det gick inte längre.. 2,5 vecka, så lär hitta på någon gång jag vill ha den, skulle ju vulja ha det nästa vecka och veckan därpå.
Men får kolla lite..

Efter jobbet igår var jag helt slut, tröttheten kom över mig vid 4 så när jag kom hem la jag mig på altansoffan och slumrade till 10minuter, riktigt skönt sen orkade jag leva resten av kvällen..
Träffade på grannarna, drog upp deras gamla staket och sen åkte vi ut på sjön med Micke och Linus.
Var så fint ute på sjön, helt stilla..
Vi fiskade lite och Linus bada, men när solen va på g ner va ett åsk/regn väder på g in så då åkte vi hemåt.









Jag vill vara din Margareta bara vara din ska du veta... lalalaaalalaa.. :)
Grattis alla Margaretor på Namnsdagen!



Kommentarer
Postat av: Bibbi

ja grattis Margareta på namnsdagen!=)

2011-07-20 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus