Trimmning och Grillning.

   2011-07-24 - 11:57:28

Hämtade hem trimmern igår och trimmade kanske 1/3 del av trädgården sen rann svetten på mig så skulle ta en paus men då hade det kommit folk så gjorde aldrig nå mer..
Jimmy med "fam" + Bobby kom, vi grillade och hade det bara trevligt.
Plus att jag var frisör igår igen, Jimmy ville bli klippt så det va bara att ta fram kökssaxen :P
Och fick några goda skratt åt hans kära barn :)

Idag hade jag tänk trimma klart men det ösregnar :/
Får springa ut om det blir nå uppehåll..
Annars får jag väl städa inne och måste tvätta..








Kommentarer
Postat av: angelica

Tack Emma! :) Ja, korten på Elina känner jag mig nöjd med! Hoppas allt är bra med dig o du haft en fin helg! Kram

2011-07-25 @ 09:02:56
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus