Underbar Dag/Kväll.

   2011-07-13 - 22:17:43

Dagen började med en väldigt kall cykeltur till jobbet, råka kolla fel på termometern såg 19 grader och tog ingen jacka men det va 5! 5 grader i Juli, helt sjukt kallt va det! Brr.
Men annars har det varit en bra dag, hunnit trimma klart allt, och häcken är äntligen klar så som vanligt köpte vi en tårta och åt, en häckjäveltårta :P

Efter jobbet fixade jag saft, Älggräs saft.
Fick det hos Maria när vi var där på kalas och den var såå god, hade aldrig hört om det förut..
Men nu har jag en sats som står, tar 4dagar innan den är klar..
Hoppas min blir lika god som Marias bara :)



Efter saftgörandet började jag rensa grusgården (evighetsgöra) i väntan på att Maria skulle höra av sig.
När hon gjorde det for vi upp och hämta Linus sen åkte vi upp till Dammsjön, fiskade, grilla korv och har haft det bara mysigt ute i skogen :)
Zebastian premiär fiskade med sitt första kastspö, gick så bra så.
Men det var bara Tomas som fick fisk, en riktigt stor gädda som Jonny fick för jag är lite trött på fisk nu :P
Just, när vi var på väg upp fick vi punka på framdäcket på min lilla Golf, satte dit reservdäcket som såg mer ut som ett cykeldäck :P Men T Ska köpa nya däck imorgon..












Nu ska jag duscha sen sova så jag orkar upp för ännu en arbetsdag.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Häckdjävel tårta!=))Hahaha!Det ser mysigt ut när ni fiskar,kanske jag blir med en kväll nu när jag äntligen får semester!

2011-07-14 @ 12:54:26
Postat av: Sara

Vad mysigt det ser ut! :)

2011-07-14 @ 16:23:01
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Angela

Fin dag/kväll..mysigt =)Kan du inte skriva ut receptet på Älggrässaften här på bloggen ? =)

2011-07-16 @ 07:22:08
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus