Röjsågs böka, Saft och hallon..

   2011-07-19 - 06:08:29

Gick kanon att jobba igår fast det regnade så mycket, tänkte knappt på det faktiskt.
Började med att vi stod i en timme för att sätta på gräsklingan på trimmern, insåg efter ett tag att vi hade fel grejer, gick mycket lättare när vi hitta rätt grejer :)
Sen körde jag fullt med röjsågen hela dagen, så jäkla skoj o bara böka runt och se vilket skillnad det blir.
Plus i kanten att dagen bara drar iväg snabbt!

På em ringde Brittis och sa att hon var på IKEA :)
Hon frågade om saftflaskorna jag tjatat efter och självklart fick hon köpa med 6st,
Hon kom hit med dom igår, lagom till att min saft var klar! Kanonis!
Synd bara att min saft inte blev lika god som Marias :(
Men alla andra tyckte den var god så den går nog åt iaf.

Linus och hans kompis kom förbi en sväng,
dom hjälpte mig att plocka av alla hallon så nu har jag 2 påsar i frysen.
Sen badade dom men det var nära att dom frös ihjäl tror jag ;)
Även Karin och resten av familjen titta ner en sväng, då passa Albin på att doppa sig men han tyckte det va kallt.
Han kunde knappt prata i vattnet :P
Och fick en burk med hemmagjord vinbärsgele av Karin! Tack!




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack du! :)

2011-07-19 @ 18:32:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus