En trevlig Tisdag

   2011-06-21 - 20:43:54

Idag har jag och mina hosta jobbat på, klippt klart allt gräs, blev bjudna på frukost i socken sen åkte vi och handlade en ny trimmer och ett par snygga/sköna arbetsbyxor.

När jag kom hem började jag rensa lite i buskar men kom på att vi hade ju en trimmer så drog igång på den och trimma lite överallt till armarna inte orkade mer (har ingen sele)
Skulle klippa gräset också men hann två varv innan bensinen tog slut :/
Och lagom till det kom Thess och Mattias över så vi käkade nyss mat tillsammans, trevligt!
Men nu är jag jätte mätt så ska duscha sen krypa ner i sängen.



Så mätta vart vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus