En Varm Tisdag.

   2011-06-28 - 20:09:11

Somnade ganska så fint efter lite cocillana igår kväll..
Har sovit bra, men vaknade halv 7 av att  brandlarmet i källaren gick :/ Inget brann, konstigt fattar ej varför det utlöstes..
Men vi somnade om en stund, när jag vaknade va halsen helt kass igen och hostan tillbaka..
Men får fortsätta med cocillanan några dagar och kolla om det blir bättre.

Har varit fruktansvärt varmt idag, suttit ute men sprungit in stupiett och svalkat mig..
Fick bli ett halft packet glass till frukost, både skönt i halsen och mot värme.

Sen va vi ju tvugna och åka till Örebro på em för mitt sista läkar besök,
gick bra allt såg fint ut så det är skönt o höra.
Va riktigt varmt att skava golf i värmen, ingen ac direkt :P

Passade på att hoppa in på SkoPunkten och handla nya skor till T, 3par fick han och jag köpte mig ett par :)
Kanske blir det bättre med hans knän med nya skor..
Sen va vi in på Marieberg en snabbis och shoppa underkläder och en läppglans.




Fråga inte när jag ska använda dom ;P haha. men snygga är dom.



När vi kom hem fixade vi upp solvärmen på taket, Linus hjälpte till att klättra på taket, vi var för tunga.
Och nu försöker T få det att funka, blir nog bra detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus