Fullspäckad Helg..

   2011-06-12 - 11:03:07

Haft en fullspäckad helg därför inget bloggande..

Just nu ser det ut som en väldigt skitig byggarbetsplats här hemma, lera överallt..
Men det kommer bli kanon bra detta!

Va in till Örebro igår och handlade allt virke och plintar..
Och jag passade på att köpa mig en ny Kamera :) är hel nöjd, den är så bra och fin!
En Nikon Coolpix S3100, köpte även med Lillebror kamera till Mamma o Pappa.

Hade en så trevlig kväll igår, kolla duktiga grabbar som byggde med Therese, drack lite cider och tala skit.
Och i Fredags va det jag som grävde, va skit kul att gräva med grävmaskin! :)
När vi ändå hade den hemma så passade vi på och riva bort hallonhäckar och platta ut komposten lite.

Nu måste jag städa och tvätta lite, och väntar ett EM besök av Mor och Far.


Snygg färg va? ;) oväntat eller hur :)


Bilder på bygget kommer när allt är klart :)



Kommentarer
Postat av: bibbi

Kul om du sätter ut lite bilder på bygget från början till slut.Så att man ser hur det förändras,från ett ler hål till ett pool däck!=)

2011-06-12 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus