Helg full av byggande.

   2011-06-19 - 16:00:17

Mycket har hänt med bygget i helgen, blir så jäkla fint!
Va in i Lördags och handlade mer virke så vi kan göra klart allt, men det som är till staketet lär målas först..
Hälften blev grundat igår men ändå mycket kvar, köpte även skit snygga lampor som man sätter ner i trallen.
Tomas fixade dit dom idag blev fint men nu vill jag att det ska bli mörkt så vi får se hur det ser ut då.
Slog av min tumnagel igår också, helvete vad ont det gjorde blödde gjorde det med.. suck. Jag som nyss sparat ut dom sen förra olyckan med naglarna..

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen, är inge kry alls jäkla förkylning!
Laga mat och handla frukost är det ända jag måste göra, och kanske dammsuga av här inne..


<3


Vissa människor blir man ju inte klok på, inte vett i huvet alls..


Kommentarer
Postat av: thess

nej, verkligen inget vett. men j-vla snygg pool får ni iaf....<3 kan inte sova har drabbats av kär sjuka..

2011-06-20 @ 00:12:52
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 22:36:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus