Måndag

   2011-06-27 - 20:31:13

Har varit ett par dagar nu med träningsvärk och en jävla hosta..
Jobbade idag men va ner till VC och fick mig cocilana (stavning?) så nu ska jag vara hemma ett par dagar och försöka bli helt frisk, är trött på allt som har med sjuka och göra..

Midsommar vet ni ju att jag hade en toppen dag/kväll, resterande helg va det lugnt, hade Thess och Mattias här i Lördags, satt mest och talade en massa..
Söndagen sov vi jätte länge sen gick jag en kort sväng med Thess,
 på kvällen kom Tore hit, badade lite och tala skit.

Klippte gräset när jag kom hem idag sen gjorde jag Ost-SKinkPaj som Tomas bett om att få.
Blev gött, men blev såå mätt och sömnig så la mig i solstolen och tror jag somnade 5 minuter, skönt det.



Mina kära plantor har börjat få tomater nu, och piripirin har också börjat komma igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus