Måndag

   2011-06-13 - 21:27:34

En bra men trögstartad dag på jobbet, har fixat och donat med det mesta idag.. skönt med lite omväxling :)
Fick även en sommarjobbare upp, skönt med mera folk.

Efter jobbet va vi in till Lindesberg och handlade Massor med salt, och shampon, balsam mm..
Mejk är billigt :)
Även massa godis så åt tills jag blev att må illa, fy.
Så ringde till min underbara granne och erbjöd en promenad runt stora kvarn, skönt och välbehövligt.
Mycke snack blir det men det är bara skoj och skönt att ha någon man kan tala med om allt.
Alla skulle behöva en sån bra granne/vän som Jag har.
Blir nog en stärkande promenad imorgon också efter jobbet..

När jag kom hem från promenaden hade Tomas och Linus kastat in nästan all ved, Så duktiga.
Hjälpte till med det sista så nu är det klart, skönt att ha det gjort iaf..


Skulle jag vara man skulle hon bli min fru :)




Kul att ha med sig nya kameran ut :)


Kommentarer
Postat av: thess

<3

2011-06-13 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus