Måndagen

   2011-06-20 - 20:58:04

Mitt pirriga samtal gick inte som jag tänkt mig :/ Men kommer bli bra tillslut vi måste bara planera om lite.

På jobbet har jag klippt gräs hela dagen, inte på intressant kanske..
Efter jobbet idag träffade jag på söta grannarna en sväng, Janne står och rycker i BMWn och låter brummbrumm


Söta Janne ^^


T och Jag for upp till Löa och handlade ny mat till Findus, han fick pansionärsmat :)
Bra för leder och sånt, och för tjockisar som ej rör sig så mycket ;)

Mhh, käkade en god middag och sen har vi bara gosat på soffan nu ska jag duscha av mig sen sova.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske vore nå för Sigge också =)

2011-06-21 @ 16:34:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus