Midsommar morgon..

   2011-06-24 - 10:23:19

Vaknade för hundrade gången vid 9o och beslöt mig för att gå upp..
Hemsk natt, får ingen luft för näsan är täppt och halsen slemmar sig och är tjock och ond, varmt så jag svettats ihjäl och magen har gjort ont.. Ingen vidare start på midsommarafton direkt.. :(
Men får väl leva på Ipren idag också som alla andra dagar, blir det ej bättre blir det nog VC på måndag..
Nu lite roligt ist..
Igår när jag kom hem från jobbet så ringde jag Thess frågade om vi skulle rigga någon midsommarstång och det tyckte hon men jag ville äta nå först och då fick jag äta lite med henne eftersom dom satt och åt precis, snällt!
Sen krånglade vi ihop lite grejer och gick bort till härder eftersom det var där vi skulle bygga den.
Höll p åett bra tag men tillslut va den klar, skratta lite men det va nog snyggaste midsommarstången i sverige :P

När jag kom hem hade tomas klätt in trappen, va så j*vla snyggt! Duktig karl jag har! <3
Lekte lite med grabbarna men gick och la mig ganska tidigt ändå.

Idag ska vi ju bort till Härder, leka lekar, spela brännboll, volleyboll grilla och äta sill.
Blir nog en kanon dag så länge regnet håller sig borta!

Stång bygge:









Klar! mycke fina blommor i men det syns inte så bra på bilden..
Midsommarstång aka MILFstång ;)



Kommentarer
Postat av: thess

snyggaste stången men jag har ett stort arsle...hahhaha

2011-06-24 @ 13:27:08
Postat av: bibbi

Jätte fin midsommar stång ni gjorde!=))

2011-06-25 @ 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus