Mysig dag.

   2011-06-06 - 20:21:23

Nu närmar sig denna braiga ledighet sitt slut,
jag har precis städat huset och väntar bara på sista maskinen med tvätt..

Idag har jag lekt med grannarna, ätit glass, talat massor, jag och Janne har badat i poolen och självklart har han brummat i både bil och på moppe :)
Har även haft Linus här idag men han har mest lekt med Tomas, fixa gräsklipparen och spelat Tv spel.

Hänga tvätt sen duscha och lägga sig i rena sängen för imorgon blir det att trampa till jobbet igen.
Kortare vecka så det är fint, men vädret ska ju bli dåligt så det är trist vill ha så här fint jämt :)








Krigs skada efter ett bråk med trappen häromdagen, där för han är så omplåstrad.
Men lika glad och söt är han väl för det :)


Kommentarer
Postat av: thess

det var en jätte fin dag..=). tack för att du finns över gatan. <3

2011-06-07 @ 06:14:24
Postat av: Therese

Hm har han bytt namn? förut berättade hon att han hette Gabriel, men nu har jag sett namnet Janne på bloggen. Hänger inte med riktigt?! vill hon vara anonym eller vad?

2011-06-07 @ 06:50:27
Postat av: Anonym

han heter flera namn...=)

2011-06-07 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus