Onsdag

   2011-06-22 - 21:26:33

Det borde vara olagligt att vara så här sjuk så länge! Är så trött på´t!
Snora,Hosta,snora,Hosta... ah ni fattar.. Har fan träningsvärk i halsen :/

Har iaf jobbat på ändå, klippt lite träd, trimmat lite med nya trimmern, skruttat runt efter gammla blommor och städat lite utanför våran hus på jobbet, blev så fint så.. tycker jag iaf.

När jag kom hem skulle jag klippa klart gräset, fick inte igång någon av klipparna så var lagom förbannat till T kom hemmåt. Men han hjälpte mig att starta den ena så tog vi varsin..
Men ett tag där tänkte jag nästan hoppa sönder handjagaren och laga den till middag, vi två har aldrig haft en bra stund tillsammans, hatar den! Grr!! menmen..

Träffa på grannen idag igen, tala lite men hon hade en lika dålig dag som mig nästan, trötta sega och lite gnälliga.
Men stod och snacka lite skit medans Janne lekte i Golfen, så söt kille de där.

Har fixat mer ute också med vårt bygge, skruvat, sågat och målat.. går framåt :)



Snart midsommar, bara en dags jobb kvar. skönt med lite långledigt igen.
Ska försöka bli frisk tills på Måndag!
Imorgon ska nog jag och Thess rigga midsommarstång :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Hör av er så kan jag hjälpa till också.

2011-06-23 @ 20:04:33
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus