Onsdag, svettig men mysig dag.

   2011-06-29 - 21:10:01

Lite hes men mådde ändå ganska bra imorse, fast framåt 11 tiden började jag må konstigt, kände mig jätte bakfull som om man festat hela natten typ :/ Antar att det va cocillanan som va på g bort från kroppen..
Mådde dåligt fram till 2-3 tiden.. Ska ta lite mindre inatt och sen inget alls så jag kan jobba igen.

Haft Maria och barnen på besök halva dagen, lunchade ihop och har haft det jätte mysigt <3

Sen har väl resten av alla vi känner också hälsat på idag känns det som, folk har kommit och gått men vad gör det, bara trevligt med folk som hälsar på lite :)
Fick även lite god kladdkaka av min kära husmor till granne ;)



Nu ska jag duscha av mig en svettig men underbart bra dag och lägga mig med mitt <3 och kolla en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus