Så där va...

   2011-06-14 - 18:35:25

Inte så bra dag idag, jobbade till halv 10 sen åkte jag hem,
kroppen va helt död, halsen värkte och jag trodde jag skulle bli magsjuk, mådde så illa..
Men peta i mig lite i magen sen la jag mig och tvär somna i 2.5 timme vaknade upp och illamåendet var borta,
nu är det bara halsen som värker och är tjock men det kan jag leva med. Inte illamående då en av min största skräck är att må illa och spy..

Blir en tidig läggning av mig själv ikväll, sova ut riktigt och upp och jobba imorgon.
Är så sjukt trött på att inte må bra..

Tog en promenad med käraste grannen idag med, skönt att tala och röra på sig när man känner sig hängig.
Lite planer inför November är smidda, kommer bli kanon detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus