Tröttis.

   2011-06-09 - 05:54:08

Hua.. F vad trött jag är och varit dom två sista dagarna..
Vaknar inte längre av mobilalarmet, tur att jag har väckarklockan också..
Igår somnade jag på soffan efter middagen och sov i lite över 2 timmar, vaknade duschade, sen somnade jag lika fort igen och hade ändå svårt att komma upp imorse..

Ska snart iväg till jobbet och plantera lite mer blommor,
det ända jag gjort denna vecka och hoppas jag hinner klart.
I kväll ska vi upp till Löa på Evelinas och Zebastians skolavslutning,ska bli kul och se hur barnen har sina skolavslutningar, kommer inte ihåg riktigt hur det var..
Och imorgon ska vi till Simon som slutar 9an :)
Ska försöka komma ihåg kameran..



Ett av det första kortet på oss <3
(om man räknar bort dom då jag hade pissgult hår)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så vackra ihop. tycker ni ska skaffa en flicka åt janne. hehe. problemet är väl att hon kommer vara huvudet längre haha. vi syns ikväll. jag ska ju också på skolavslutningen i löa...kram till dig.

2011-06-09 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus