Converse ?

   2011-03-24 - 11:03:13

Ja gårdagskvällen va bara bra, solade, duschade och kollade på Halv åtta.
Sen spelade vi lite på Unibet, men spelade upp pengar sen ner igen så slutade med att det tog slut. :P

Just nu sitter jag och funderar över vart mina skor är?!
Mina vita goodYear och mina gröna converse, vet att jag la dom i en påse under vintern
 men nu kan jag inte hitta dom igen, måste leta vidare men det är så mycke bildelar och en pool i källaren så det är svårt att hitta nå alls där just nu.
Mina vita och svarta converse har jag iaf inte plockat undan så funderade på om man kanske ska ha nått av dom in till frisören, lite smyg vår nu ju :)
Kanske dom svarta med nya vårjackan?
Visar sig, om jag inte tycker det är kallt som vanligt.
Hade ju trotsallt termobrallor på midsommar förra året, hehe. fryslort No:1.



Tog mig nästan 1år att börja använda dom vita, vill ej skita ner dom.
Använder dom fortfarande bara vid lite speciella tillfällen. :)



Nog skrivet om skor, ska diska lite nu sen göra mig iordning.
Äntligen ska jag klippa mig igen, skönt!
Träffa söta Mamma också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus