Duktig.

   2011-03-23 - 16:10:17

Tagit mig en rask promenad upp till ICA för att posta ett brev,
vidare till stripa sa hej till Tomas sen gick jag hem igen.
Benen känns som spagetti och öronen värker efter all blåst men känner mig duktig!
Skönt att gå själv ibland, bara musik och tankarna som far i huvet.

Innan jag gick ringde jag och bokade en klipptid så imorgon ska jag träffa Mamma på Figaro och vi ska klippa oss.
Ska bli så skönt, har inte klippt mig sen innan Thailand :/
Sen talade vi lite om Shopping på Måndag, Hoppas, hoppas, hoppas! :)

Nu ska jag lägga mig i solariet en sväng.


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig :)

2011-03-24 @ 08:49:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja usch, man kan undra. Vilka slampor! Tycker så synd om Annie :(

2011-03-24 @ 10:43:36
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus