Fredag Morgon, storm och grodögon.

   2011-03-25 - 10:13:55

Vaknade en timme tidigare än vad jag brukar, vet ej varför men kunde inte somna om heller.
Så nu har jag suttit här en timme och tittat runt överallt.
Mitt i allt så lät det som det ramlade ner nått i köksfläkten, läskigt. Vågar ej titta efter.
Blåser som f*n ute, ingen idé att ta en promenad idag får bara ont i öronen.
Kanske blir en senare om det lugnar upp sig lite.

Kvällen igår va ingen höjdare, va ledsen och kände mig bedrövlig.
Det betyder att idag ser jag ut som en groda runt mina ögon, inte så trevligt.



Tror jag ska tvätta lite idag och lägga mig i solariet en sväng.
Visst det är Fredag men ser inte så stor skillnad på dagarna.
Längtar till jag ska börja jobba, uppskatta fredagar + Helger.
Snart dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus