Måndag Morgon

   2011-03-28 - 10:20:16

Oj vad den här timmen känns så här på morgonen, trött så ögonen står i kors!
Sovit oroligt och vaknat en gång i timmen sen 6 imorse.
 Men nu är jag uppe med kaffekoppen i andra handen.

Kall natt, BMWn ser så frusen ut. Trist det blev så här när den väl kom ut ur garaget.
Böt plats med min lilla Golf som nu står inne i värmen, ska vaxa lite på den och fixa inför besiktning.

 Göra mig iordning sen för en tripp till Marieberg med Mamma, ska bli kul.
Hoppas jag/vi hittar massa fint nu!



Mina fina Tulpaner jag köpte förra veckan, dom har slagit ut och blivit så fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus