Onsdag

   2011-03-30 - 10:49:58

Vaknade av mopeder som körde runt..
Längtar till jobbet börjar, då är det bara jag vaken, tyst o lugnt. ca 2 veckor kvar bara.

Hade tänkt köra ut golfen idag och tvätta den men det är ingen ström i den så får inte ut den ur garaget.
Kanske tvätta fönster ist, visar sin när jag vaknar till vad jag vill göra.
Fint väder för en promenad också, men tror jag skulle träffa Sara när hon slutar och gå en sväng.

Ska även prova en ny maträtt idag, fetaostbiffar, potatisklyftor och tzatziki.
Hoppas det blir gott, måste ringa mamma sen och fråga hur man gör biffarna.


Mitt TV mums igår.

Talade med Syrran länge igår också, trevligt.
Ska åka in och träffa dom imorgon, ska bli kul. Saknar dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus