Suck..

   2011-03-24 - 19:19:46

Gick bra hos frisören, Jag och Mamma tyckte det vart fint iaf.
Huvudsaken är väl att jag själv gillar det, eller ?
Köpte lite bra grejer i stan också, B-vitaminer för mitt hår, Flux och ansiktsrengöring.
Träliga saker men det är bra att ha.
Köpte även 20st tulpaner till ett bra pris, Fint med bommor.



Får höra om bloggen ibland att: "Det är väl ingen som bryr sig, är ändå ingen som läser".. blabla.
Tror ändå det är folk som läser eftersom det är runt 60 olika själar som är inne varje dag..
Tråkigt att höra sånt iaf.

Humöret är på botten just nu så ska lägga mig i soffan en stund.


Kommentarer
Postat av: thess

vem har sagt så? någon som kanske är lite avundsjuk för att du har verkligen talang när du skriver tycker jag. jag läser iaf och tycker det är mkt underhållande och roligt..=) så många som läser det är ju jätte bra, människor är intresserade av dig och ditt liv...=)

2011-03-24 @ 19:35:34
URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Du blev jätte fin i håret.Man måste klippa bort det som är slitet ibland!Huvudsaken att du är nöjd!Kram min tuss!=))

2011-03-24 @ 20:07:21
Postat av: Mia

klart det finns läsare =) / kram

2011-03-24 @ 20:43:34
URL: http://lill-mia.bloggplatsen.se
Postat av: Kusin

Såklart att folk läser.. Inget at bry sig om sån negativa utlåtande.. tar bara massa energi från dig finaste! Kramar

2011-03-31 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus