En kall dag i Kjula.

   2011-05-28 - 17:21:15

Natten och Morgonen va inge bra alls så jag åkte aldrig med Tomas..
Men vi 9 tiden kom Pappa och hämtade mig så vi åkte upp till Kjula, riktigt kallt har det varit så har mest frysigt.
Men det va självklart kul att titta på alla bilarna, blev inte så mycket kort eftersom vantarna va på mest hela dagen. Och sen va de ju fel av mig igår för Tomas har ju kört 402 förut, men han slog sitt rekord idag iaf..

Jag kom nyss hem för åkte med Pappa, stackarn jag va inge roligt sällskap sov hela vägen hem.
Men vi stannade till i Snuggan och fick god mat av Mamman.
Väntar snart hem grabbarna också, får se vad kvällen har att ge..


Bästa idag, en GMC Typhoon min drömbil sen jag var 12?!
Fast en turkos förståss.









I 262 km/h Slets Bäckis huv av.. lite läskigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus