Håller igång på Ipren.

   2011-05-22 - 17:58:26

Försökt att göra lite grejer idag för och se om jag orkar jobba imorgon..
Va upp till Jonny en sväng och såg världens största geting och fiskade lite små fisk i bäcken..
Sen åkte vi ut och metade lite med inte ett liv någonstans..
Nyss städat och ska straxt laga mat..
Är helt slut med går att hålla i gång om jag har ipren i mig.
Ska nog avvakta tills imorgon bitti, gå upp och kolla hur jag känner mig då så får de visa sig.
Vill ju jobba men vill inte bli sämre igen..
Kan ju rekomendera för alla som vill bli smalare att bli smittad av mig, har gått ner 4kilo på 3 dagar, själv tycker jag det är helt åt helvete eftersom jag blir och se ut som ett skelett men någon annan kanske vill?!

Längs med ån så hittade vi en "liten" KO?! En riktig sötis.


Kommentarer
Postat av: Maria

krya på dig vännen och hoppas du snart blir bättre.vi får höras när du mår bättre så vi får hitta på nåt bus..kram kram

2011-05-23 @ 05:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus