Litet men äckligt djur.

   2011-05-15 - 18:04:22

Städat och tvättat hela dagen så nu är det fint i huset igen.
Nyss duschat så ska lägga mig med mitt <3 och kolla film i nybäddade sängen.

Precis innan jag skulle hoppa in i duschen kom det nå konstigt djur krypande på golvet, nå fästing/skorpion. ?
Kollade upp det och det va tydligen en Bokskorpion, lever på gammla böker och kvalster. bläk.
Sen hade det krypigt in en stor spindel bland tvätten så han blev tvättad,
såg ej så levande ut efter ca 3timmar i 60 grader..


Så såg det lilla djuret ut..

Imorgon ska jag ta min sista vaccinations spruta, är sjukt nervös.. Gillar det inte alls.
Men mamma ska komma upp och hålla handen så det går nog bra..


Kommentarer
Postat av: bibbi

Men fyfabian vilket läskigt kryp!Du har väll kastat ut den!?Ja,jag kommer imorrn o håller handen så att du ej svimmar!(för jag svimmar ju alldrig!=)))

2011-05-15 @ 18:27:22
Postat av: thess

jag tror det är någon bland ras från thailand kanske, som kommit med er hem och parat sig med något från sverige. så blir det skumt. en mulat insekt.

2011-05-15 @ 23:03:15
URL: http://sessandolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus