Måndag.

   2011-05-23 - 15:02:22

Blev en dag hemma, kände igår att det var lika bra..
Idag har jag mest tagit det lugnt, talat med grannen en sväng och plockat in lite syréner att ha på bordet.
Men imorgon SKA jag jobba igen trött på att vara hemma, blev en skit dålig start på hela jobbandet tycker jag..
Brukar varken vara sjuk eller göra mig illa, men nu kanske det räcker för i år?!

Vårat vackra träd har börjat blomma, är väl fint i ett par dagar innan det slutar igen.
Synd att det inte blommar längre.





Troligtvis kommer Mamma och Pappa hit imorgon, tala lite Thailands resa och boka :)
Längtar redan faktiskt men är ju typ 8månader kvar :/
Men bra det så man hinner spara lite slantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus