Måndag

   2011-05-30 - 19:26:38

Krattat och klippt gräs på jobbet..
Och fick mig en tid till VC imorse så har varit dit idag och talat och tagit massa prover, blodprover..
Själv, utan att någon höll handen, måste varit första gången men överlevde :)
Nu är det bara att vänta på svar..

Efter jobbet har jag mest strosat runt i trädgården, rensat lite ogräs,
köpt mig en dahlia som jag plantera i en hink sen kom Maria ner en sväng och tala lite, alltid trevligt!
Nu ska jag duscha sen lägga mig så jag orkar upp imorgon :)



Findus tog sin andra mus på 3 år idag, duktig kisse ;)


Kommentarer
Postat av: thess (grannen)

varför har du tagit massa prover? inte allvarligt hoppas jag. eller går du också på dagiset.;) bra att du gjorde det nu, kommer nog vara blodprovskö nu efter mötet på dagiset, om det där jag sa i fredags. tur att jannes mamma thess redan tagit alla vacciner som går för sin son..skönt. men kan vi inte inviga sommaren någon dag, någon helg. jag kommer jobba 4 helger av 6 möjliga, så min sommar kommer bli trist.

2011-05-30 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus