Onsdag.

   2011-05-18 - 05:55:45

Väldigt skönt att bada igår, nästan lite för varmt blev det. Tog typ 15 minuter innan jag kunde gå i..
Men idag känner jag mig riktigt ren och håret känns på topp efter 1 timmes inpackning..

Findus kom nyss in, jätte blöt och ville strycka sig mot mina ben men jag sa åt han att gå och lägga sig någonstans och torka ist. Och vart hitta jag han?! På mina kläder jag lagt fram som jag ska ha idag :/
Prutt katt! Fattar inte änns hur han fick plats på den lilla högen när han är dubbels så stor..
Menmen, Snart trampa iväg till jobbet och efter jobbet ska vi på en kontrakt fest så blir hemma sent..
Får se om det blir nå mer bloggande..



Livsnjutarn.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ja,tänk om man vore en katt!Bara äta sova,o ha det gott!Kanske man blir det i sitt nästa liv!

2011-05-18 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus