sjuk o gnällig..

   2011-05-19 - 18:23:20

Haft huvudvärk i snart en vecka och igår började jag känna mig varm oh snurrig..
Idag varm, snurrig, snorig och ont i halsen.. Känns som att detta inte är någon rolig förkylning..
Stackars Brittis va hemma redan idag, samma lika sjukdom..
Gillar´t inte, ska jobba imorgon ändå sen har jag ju helgen att vila mig på..
Fan, jag som hållit mig frisk så länge.....

Ska snart äta hemgjord pizza oh Tiffy till efterrätt. (thailands ipren typ)
Sen blir det en dusch och en film i sängen...



vill tillbaka....


Kommentarer
Postat av: Maria

krya på dig vännen. hoppas du snabbt blir bra.

2011-05-19 @ 19:12:26
Postat av: Simon

Krya på dig! :)

2011-05-19 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus