Torsdag Morgon.

   2011-05-19 - 05:42:59

Som jag skrev igår så va vi iväg på festligheter med jobbet igår.
Inne på församlingshemmet i Lindesberg.
Det var faktiskt en rolig kväll, lite olika aktiviteter och en komiker som var där.
Blev väldigt många skratt, god mat och trevligt folk.
Kommer inte ihåg vad komikern hette men hon var riktigt bra, rolig samtidigt som hon fick in bra budskap.

Kom hem straxt efter nio, va väldigt trött då men satt och snacka lite med Tomas och Mattias innan jag la mig.
Men när jag väl la mig somnade jag snabbt, sova är ju så skönt!

Sitter nu med mitt kaffe och funderar på hur bra det kommer gå att cykla i detta skit väder, storm, regn och lite läskiga åskmoln.. Det borde inte regna mer nu, måste ju bli klara med gräset på jobbet..



Beställer nog lite sol och värme till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus