Torsdag

   2011-05-26 - 19:06:07

Ska väl inleda som vanligt med att det va en bra dag på jobbet.
Klippt gräs hela dagen förutom efter 3 då vi va på Budgetmöte :/ säga vad man vill om det..
Fick löneförhöjning idag också, Känns bra! :)

När jag kom hem flyttade jag ut alla mina plantor igen eftersom dom blev intagna när det storma ute, dom blev så glada så att få komma ut igen ;)
Sen planterade jag Petunian i ampeln men dom andra får vänta ett tag för har ingen mer jord just nu.

Trött i ögat så ska duscha sen blir det tidigt i säng.
Imorgon väntar en dags jobb sen kommer lilla Evelina hit någon timme efter skolan och ska leka lite.
Och kvällen kommer vi spendera i Snuggan och fira MorsDag i förskott med grillat :)



Bjuder på ett snyggt kort på min och Far.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tråkigt med regn...men hoppas du får en bra dag på jobbet i alla fall. Tack SNÄLLA för att Evelina får vara hos er en stund. Kram

2011-05-27 @ 07:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus