vanlig dag med en gnutta shopping.

   2011-05-25 - 19:00:00

Helt okej dag på jobbet som vanligt.
Har trimmat och klippt gräs, träningsvärk efter gårdagens trimmning..

Efter jobbet for vi in till Örebro en sväng, T skulle lämna och hämta nå grejs till bilar..
Och då passade jag på och hoppa in på Plantagen och handlade lite blommor :)
Men ska handla mer i stan hos göteborgaren, mycket billigare där.. men nu har jag lite sommar blommor iaf.

Käka, duscha, sova snart som vanligt.





Någon ny Petunia sort, svart! Passar mina svarta tomater och min svarta fläder :)


Kommentarer
Postat av: bibbi

Jätte fina blommor!Kul med nya sorter!

2011-05-26 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus