Bäbisar.

   2011-11-02 - 05:59:30

Morgon med mitt kaffi.
Går bra på jobbet, löven försvinner mer och mer så länge regnet kan hålla sig undan så går det ju riktigt smidigt.

Fick ett sms av min kära vän Anna igår att hon blivit med katt.
Fick med mig Tomas upp efter jobbet och ja det va nog det sötaste kattungarna jag sett !
Så små och söta så det var tur att jag hade ätit innan jag åkte upp annars hade jag nog ätit upp dom :)
Deras Mor hade blivit påkörd så Anna är ny mamma, hoppas dom klara sig nu.
Håller tummar och tår för dessa små liv.


Jag är kär !


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh gu så söta!

2011-11-02 @ 06:23:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Oooo så söta!Om inte gammla Nisse var så grinig så skulle jag gärna adoptera en av dom!

2011-11-03 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus