Fredag 4Nov.

   2011-11-04 - 06:10:50

Kaffi som vanligt och snart ska jag klä mig lite fint för att gå till jobbet.
Ska stå i kyrkan nästan hela dagen(kl10-15) och servera kaffi och korv till alla som vill ha,
en grej vi gör på allhelgona för allt folk som är och besöker sina saknade.

Igår på jobbet bjöds det på smörgåstårta eftersom det är mina sista dag idag för den här sesongen,
känns inte nå roligt men det är som det är. Glad att jag fått förlängt tills nu iaf.

Efter jobbet fixade jag lite middag, duscha sen for jag upp till Snuttezoo.
Bada lilla, gosa katt, drack glögg och spelade lite yatzy, Anna vann bägge gånger och jag som trodde jag va duktigt på det där. Hehe.
Efter jobbet idag ska vi in till Örebro, köra svägerska och svärmor till Ladies Night och sen ska vi in till ticket och betala resan ! :)


Toknöjd nybadad bäbis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus