Höst deppa..

   2011-11-01 - 06:05:54

Blogg torka..
Känner att jag inte har så mycket att skriva om därför det är dåligt med inlägg här..
Gör inte så mycket mer än och jobbar just nu, trötta eftermiddagar så ligger mest på soffan..
Är väl detta gråa höstväders fel.. Men det är konstigt nog varmt ute, 11 grader redan nu..

Blev iaf inget alfapet spelande Lördags, alla blev så trötta efter maten så vi skippade det.
Får skrapa ihop lite folk och spela någon dag iaf..
Vet ju att jag har kandidater i Reboda så måste försöka ta mig ork att åka dit. <3



Nu mer kaffi och sen klä sig för jobb, hann mycker mer igår än väntat så det är skönt..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi är redo. Kanske kan boka in lördag?? Kram vännen min.

2011-11-01 @ 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus