Lördag, fått mycket gjort.

   2011-11-12 - 10:18:29

Lite kallare morgon idag, är snön nära nu ?
Kaffe och sen fixa lite för att senare få besök av Mamma och Pappa,
fira lite farsdag idag eftersom jag ej har tid imorgon.

Gårdagen blev bra, hann med allt jag ville hinna med så det känns skönt.
Packade lite, Sen iväg och handla pluggar som grabbarna skulle ha för att sätta upp stocken i taket.
Den sitter nu på plats men det fattas 1 som ska gå ner till golvet och sen ska det betsas..
Jag och T åkte iväg och öva lite bilköra, gick bra :)

Jag, Anna + hundar och barn gick en promenad i skogen, plockade med massa gran/tall ris,
 Sen åkte vi in till Mejk handlade lite grejs att ha i kransarna och sen for vi ner till 37an och åt varsin god macka :) Hem hit och gjorde våra kransar, jag gjorde även en till Mamma :)
Dom blev så fina så :) 
Avslutade kvällen uppe i Snuttebo, lite god mat och snack,
skulle spelat alfapet men det kom mer folk så det blev inte av. 


Sötaste vännen <3


Min Krans :)

 


Kommentarer
Postat av: Simon

Nja, snön får vänta! :(

2011-11-13 @ 00:22:43
Postat av: Maria

lYCKA TILL NU KÄRA VÄN. hOPPAS DU FÅR EN SUPERKUL VECKA. KRAM

2011-11-13 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus