Mys Söndagen.

   2011-11-07 - 10:34:15

Lite nervig morgon, besök på sjukhuset idag för "möte" om mina åderbrock..
Hoppas på att få dom bort opererade men vill ändå inte bli opererad för jag är rädd..
Får se hur det går..

Igår blev det först lite städning här hemma, och jag fixade till mina naglar lite.
Åkte iväg till Snuggan för lite fika och träffa syster med familj, va så trevligt att få träffa dom igen,
går alldeles för lång tid mellan våra möten..
Ute och gick med hunden med Meja också, hon är väl för söt min stora tjej !
Hon sa Emma för första gången igår också <3 Blev så glad !
Men mig hem fick jag Mammas Cross trainer så nu ska här tränas ! :)



Efter Snuggan åkte vi hem till Karin som fyllde år igår, lite mer fika och snack med folk.
Väl hemma fixade vi lite tacos och satte oss framför tvn och åt, kollade på en bra film till maten.
Men efter ett tag fick jag sån magknip så fy, för mycket onyttigt denna helg tror jag..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hon växer lilla tjejen =) Hoppas det går bra på mötet! Kram

2011-11-07 @ 11:51:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Gör så du. Är mestadels hemma om dagarna :)

2011-11-07 @ 12:31:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus