Smått stressad Fredags Morgon.

   2011-11-11 - 10:07:57

Trött morgon, kaffi occh är stressad än över allt jag vill hinna göra..

Igår träffade jag på Maria, vi gjorde vårt årliga besök i skogen :)
Blöta blev vi men vad gör det. Kul att träffa Maria, så snäll tjej !  

Efter skogs turen gick jag upp till Anna, Gosa lite med alla sötingar där sen försökte vi byta lampa på hennes bil men hade inte rätt verktyg så T fick hjälpa.
Medans Anna va in och besikta bilen barnvaktade jag Nova :)
Fast bara en lite stund innan Tobbe kom hem fr jobbet.
Bilen gick igenom besiktningen iaf, över förväntan :)



Massa saker jag vill hinna idag, hoppas jag hinner med hälften iaf,
så trist när man inte har dagen ljus så länge längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus