Snart klar med julfixet för stunden.

   2011-11-30 - 10:20:08

Nu är julen snart klar i vårt hus, fixade en massa igår och ändast köket kvar nu.
Har hunnit sytt ihop gardinerna nu på morgonen och precis pussat T hejdå, en kopp kaffe innan jag ska börja torka ur fönsterna och hänga upp gardinerna. Springa ett varv med dammsugaren och sen får det vara klart :)
Väntar kaffi besök av Anna och Nova också och i em kommer min kära Mamma hit en sväng :)
Blir en bra dag helt enkelt.

Fick fin besök även igår, kära Maria kom ner med min bil som hon har lånat ett tag.
Nytvättad och fulltankad + en peng, bättre svägerska får man leta efter <3



Ett kort på mig fr senaste fotograferingen med Sara, Fick korten igår som en lite överraskning :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fint kort, bli modell!!

2011-12-04 @ 02:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus